ServiceDesk & Monitoring Engineer

ServiceDesk & Monitoring Engineer

Join Our Team!
Cariere la
Cloud Vault
Join Our Team!
Cariere la Cloud Vault
ServiceDesk & Monitoring Engineer

Rolul de ServiceDesk & Monitoring Engineer este un rol esential in asigurarea functionarii continue si eficiente a echipamentelor critice pentru intreaga infrastructura asociata solutiilor de Private Cloud si infrastructura IT furnizata clientilor. Acest rol combina activitatile de suport tehnic nivel 1 (ServiceDesk) cu monitorizarea proactiva a infrastructurii din centrele de date, identificand incidente, escaladand problemele majore si contribuind la rezolvarea acestora in timp util (SLA-urile agreate).

Acest rol presupune desfasurarea activitatii in ture de 12h (08:00AM-20:00PM si 20:00PM – 08:00AM).

Responsabilitati:

• ServiceDesk – Inregistrare, clasificare, rezolvare si dispecerizare a solicitarilor sosite prin canalele de asistenta si suport tehnic (telefon, email, sistem de gestionare a tichetelor, etc).


• Comunica clar, eficient, cu rabdare si atentie la detalii pentru a identifica corect tichetele, prioritatea acestora si modul de escaladare (escalation path), urmarind si comunicand statusul acestora.


• Comunica si interactioneaza cu echipele operationale de suport tehnic de nivel 2 si 3 pe tot parcursul procesului de investigare si rezolvare a incidentelor, facand follow-up atunci cand este necesar.


• Monitorizare continua a tuturor echipamentelor de infrastructura din centrele de date – regim 24x7x365


• Raspuns rapid la alertele generate de sistemele de monitorizare


• Inregistreaza si faciliteaza accesul angajatilor, partenilor, echipelor de interventie in centrul de date, asigurandu-se ca toate procedurile operationale sunt respectate, fara exceptie.


• Asigura informatii sau ajutor de tip „remote hands” pentru echipele operationale interne sau catre echipele tehnice ale clientilor.


• Acorda suportul necesar pentru instalarea si conectarea echipamentelor IT sau a componentelor acestora in centrul de date al companiei


• Alerteaza echipele tehnice responsabile cu facilitatile centrului de date (electroalimentare, racire, UPS-uri, etc) in momentul aparitiei unui eveniment sau incident


• Respecta procedurile si politicile companiei in domeniile monitorizarii si operarii solutiilor din aria de acoperire, aduce completari acolo unde identifica lipsa documentarii si propune idei de imbunatatire a proceselor si procedurilor de lucru.


• Participa la documentarea procedurilor, incidentelor si a solutiilor tehnice in aria de acoperire.


• Participa la testarea si implementarea solutiilor noi sau existente.


• Asigura suport pentru activitatile de mentenanta planificata (interventii hardware/software).


• Program de lucru in ture (24/7).

Cerinte:

​• Studii superioare in domeniul IT, informatica, inginerie sau alte domenii conexe.


Engleza nivel conversational, atat scris cat si vorbit.


Experienta anterioara: Cel putin 2 ani de experienta in domeniul tehnologiei informatiei.


Cunostinte generale de infrastructura IT: servere, retea, storage, virtualizare.


Experienta cu sisteme de operare: Windows, Unix/Linux.


Experienta cu platforme de monitorizare: Zabbix, SCOM, Nagios, ScienceLogic, SolarWinds.


Experienta in acordarea de servicii de asistenta si suport tehnic, alte servicii care presupun comunicarea cu clientii.


Reprezinta avantaj: Intelegerea fluxurilor ITIL (Incident Management, Change Management, etc).


Abilitati de analiza si troubleshooting, capacitatea de a identifica rapid cauzele problemelor si de a identifica posibile solutii.


Abilitati de comunicare, atat in scris, cat si verbal, pentru a lucra eficient cu echipe diverse si pentru a documenta procesele critice.


Nivel ridicat de energie si entuziasm pentru a aborda proiectele cu o atitudine proactiva si pozitiva.

CLOUD VAULT ESTE LOCUL POTRIVIT PENTRU TINE! DESCOPERA DE CE!
Lucreaza cu Tehnologii de Varf intr-un Mediu de Excelenta
La Cloud Vault, vei avea ocazia sa colaborezi cu cei mai buni profesionisti din domeniu si sa iti dezvolti cariera intr-un mediu care prioritizeaza inovatia si excelenta tehnologica. Operam un centru de date Tier III, gestionam infrastructuri IT complexe si oferim servicii avansate precum IaaS, SaaS si protectia datelor. Vei lucra cu tehnologii de varf, avand la dispozitie toate resursele necesare pentru a-ti depasi limitele profesionale si pentru a contribui la influenteaza semnificativ performanta si conformitatea clientilor.
Creeaza Valoare pentru Clienti de Top
Fiind parte din echipa Cloud Vault, vei contribui la furnizarea de solutii critice pentru clienti din industrii de top. Portofoliul nostru complet, care include Centru de Date, IaaS si SaaS, iti ofera ocazia unica de a vedea cum eforturile tale transforma tehnologia in valoare de business. Lucrand pentru organizatii de varf din domenii critice, vei experimenta satisfactia de a avea un impact real asupra operatiunilor acestora si de a juca un rol cheie in succesul lor.
Pune-ti Amprenta Personala Asupra Rezultatelor
La noi, creativitatea si initiativa sunt cheia succesului. Iti oferim libertatea de a explora idei indraznete, de a propune solutii inovatoare si de a implementa proiecte care iti reflecta viziunea. Fara limite impuse ideilor tale, vei avea oportunitatea sa inovezi si sa contribui direct la succesul companiei. Si, cand reusesti, noi vom fi acolo sa iti recunoastem meritele si sa te sprijinim in cresterea ta profesionala continua.
Cautam colegi exceptionali!​
Fa urmatorul pas in cariera ta si contribuie la succesul nostru global!
Completati formularul de mai jos pentru a aplica!

Informatii Personale

Obiective

Experienta

Educatie

Competente