Docs2Cloud

Docs2Cloud

Docs2Cloud

Gestionarea documentelor si arhivarea electronica ca serviciu

În lumea de astăzi cu un ritm rapid și condusă de digital, gestionarea eficientă a documentelor și arhivarea electronică sunt esențiale pentru organizațiile care se străduiesc să reducă costurile, să sporească productivitatea, și să asigure conformitatea.

Docs2Cloud, soluția noastră de tip Content Management as a Service reprezintă o ofertă inovatoare care ajută organizațiile sa gestioneze digital documentele companiei si sa le arhiveze conform prevederilor legale, fără a investi în infrastructuri IT costisitoare si complexe. Această soluție cu o arhitectura moderna bazată pe metadate, cu capabilități avansate de inteligență artificială și o abordare de tip low-code combină funcționalitățile unice de procesare si automatizare a documentelor oferite de platforma SEAL, cu puterea centrului nostru de date Tier-III, asigurând performanțe de top și siguranță în procesarea documentelor.

DE CE Docs2Cloud?

Serviciul nostru de gestionarea a documentelor și arhivare electronica conform legii se remarcă prin propunerea sa unică de valoare:

  • ZERO INVESTITII Inițiale: Implementarea unui sistem digital de gestionare si automatizare a documentelor de la zero poate fi costisitoare. Alegând o ofertă de software ca serviciu, nu mai trebuie sa achiziționezi echipamente IT si aplicații software costisitoare si transformi cheltuielile de capital (investițiile) în costuri lunare predictibile
  • COSTURI LUNARE, pe Utilizare: Ca orice utilitate (apa energie electrica) plătești strict pentru resursele utilizate, in funcție de necesitățile pe care le ai la un moment dat. Modelul nostru cu plata pe utilizare, vă oferă flexibilitatea de a crește sau reduce utilizarea, după cum este necesar.
  • IMPLEMENTARE RAPIDĂ, scalabilitate fără efort: Începeți rapid, de la un volum mic și scalați pe măsură ce nevoile organizației cresc, beneficiind de performanță de nivel enterprise în fiecare etapă.
  • PROTECTIE si RECUPERARE RAPIDĂ în caz de dezastru: Minimizați timpul de inactivitate și pierderile de date / documente cu soluții robuste de protecție a datelor și recuperare în caz de dezastru.
  • CONFORMITATE pentru Datele tale: Datele tale sunt stocate in Romania in conformitate cu toate standardele si reglementările de conformitate, suveranitate a datelor și securitate, in totalitate sub controlul tău.
  • Capabilități puternice de INTEGRARE: Conectați-vă cu ușurință. SEAL se integrează perfect cu aplicațiile dvs. existente, inclusiv SAP, Salesforce, Microsoft Dynamics, Oracle EBS, aplicațiile Microsoft Office (O365, SharePoint, Teams) și multe altele. Este o soluție concepută pentru a se potrivi perfect în ecosistemul tău.
  • SECURITATE Sporita: Beneficiezi de un nivel superior de securitate, cu tehnologii avansate de criptare, protecție ransomware și sisteme de monitorizare continue, asigurând protecția datelor tale în centrul nostru de date de nivel Tier-III.
  • SLA de nivel Enterprise: Înțelegem criticitatea operațiunilor dvs. Docs2Cloud vine cu Acorduri de nivel de serviciu (SLA – Service Level Agreement) robuste de nivel Enterprise pentru a garanta disponibilitatea serviciilor, asigurând procese de afaceri digitale neîntrerupte.
Primele 3 Luni GRATUITE!

Profită acum de oferta exclusivă Apps2Cloud!

Aboneaza-te la serviciul nostru Docs2Cloud până pe 31 decembrie 2024 pentru un contract de 12 luni

și beneficiezi de primele 3 luni gratuite, cu ZERO investitii initiale.

Ce Ofera Serviciul Docs2Cloud

Oferind o soluție unificata atât pentru gestionarea documentelor curente (document management, content services) dar si a înregistrărilor (records management, e-archiving), având o abordare a configurării de tip „low-code” și funcționalități avansate de automatizare (reguli de business, fluxuri de lucru), serviciul Docs2Cloud ofera:

  • Gestiunea Documentelor Active (Enterprise Content Management / Content Services Platform) – stocarea conținutului nestructurat și a metadatelor asociate, securitate avansată, clasificare, navigare, căutare și preluare, vizualizare, partajare, semnătura electrionica;
  • Gestiunea Înregistrărilor si Arhivelor Electronice (Enterprise Records Management / eArchiving) – clase de retenție, nomenclator arhivistic, marcaje de reținere, ștergere controlată, audit avansat;
  • Integrare cu aplicatii de nivel enterprise – Conectori gata pentru aplicații de top pentru întreprinderi (SAP, Salesforce, Microsoft, Oracle) și API-uri avansate bazate pe standarde deschise, cum ar fi Content Management Interoperability Services (CMIS);
  • Procesarea inteligentă a Documentelor (Intelligent Document Processing) – prin intermediul modulului specializat SEAL Capture, dar si prin intermediul proceselor programabile, SEAL permite scanarea si ingestia documentelor, procesare imagini, clasificarea și extragerea inteligentă a metadatelor relevante din conținut nestructurat;
  • Automatizare documentelor si a proceselor bazate pe documente: registratura digitală, fluxuri de lucru inteligente, atribuiri automate de sarcini conform regulilor de afaceri, rutare flexibilă, aprobări și funcționalități de colaborare, managementul cazurilor (case management).
ARHITECTURA
Beneficii pentru Clientii Nostri

Prin implementarea managementului și arhivării documentelor ca serviciu oferit de SEAL, oferă clienților noștri câteva beneficii cheie:

  • Economii la bugetul CAPEX: cu prețuri flexibile, bazate pe consum, Docs2Cloud permite organizațiilor să obțină capabilități puternice de AI fără costuri inițiale. Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie, ceea ce o face o soluție rentabilă pentru întreprinderi de toate dimensiunile.
  • Reducerea costurilor: SEAL oferă o alternativă rentabilă la ECM-uri tradiționale cu un model de preț atractiv, conducând la economii de până la 50%. Bucurați-vă de acces complet la funcționalități avansate fără tarife suplimentare.
  • Agilitate cu plata pe utilizare: Modelul „as-a-service” vă asigură ca plătiți pentru ceea ce utilizați. Adoptarea SEAL ca Serviciu îmbunătățește gestionarea conținutului și agilitatea în afaceri, permițându-vă rapid adaptarea la schimbările pieței și a clienților nevoi, menținându-vă competitiv.
  • Fără probleme legate de infrastructură: furnizat ca serviciu cloud, Docs2Cloud elimină necesitatea achiziționării si gestionarii unei infrastructuri IT costisitoare și complexe, oferind posibilitatea echipelor dumneavoastră să se concentreze pe operațiunile de afaceri, nu pe întreținerea sistemului IT.
  • Cea mai bună experiență de utilizare: SEAL este creat pentru o experiență optimă a utilizatorului de business, fără cunoștințe avansate de IT. Designul său intuitiv asigură o utilizare facila, conducând la o viteza de adopție mai mare și productivitate crescută.
  • Securitate avansată: Platforma acordă prioritate securității, punerea în aplicare a măsurilor robuste de protecție date sensibile. MFA (multi factor authentication), criptare, liste de acces, reguli de securitate dinamică bazată pe metadate și auditurile de securitate fac parte din pachet.
  • Asigurarea conformității: Organizațiile pot îndeplini cu încredere cerințele de reglementare și pot. SEAL ajută la reducerea riscului de neconformitate, asigurând aderarea la reglementările industriei chiar și în sectoarele cele mai reglementate, evitându-se astfel penalități costisitoare si probleme reputaționale.
Exemple de cazuri de utilizare

Platforma noastră, SEAL, oferită ca serviciu de la centrul nostru de date Tier-III local, poate fi configurată pentru diferite cazuri de utilizare, inclusiv:

Serviciul Clienti
  • Dosar unificat al clientului: centralizați toate documentele legate de clienți pentru servicii îmbunătățite și acces rapid.
  • Gestionarea feedback-ului și a reclamațiilor: automatizați captarea și organizarea feedback-ului, plângerilor și întrebărilor clienților pentru a asigura servicii receptive pentru clienți și informații valoroase asupra satisfacției clienților.
Resurse umane
  • Automatizarea documentației de resurse umane: eficientizați crearea, gestionarea și distribuirea documentelor legate de resursele umane.
  • Arhivarea electronica a documentelor de resurse umane: arhivați în siguranță documentele de resurse umane sensibile cu opțiuni ușoare de recuperare.
  • Self-Service pentru documente HR: Permiteți angajaților să-și acceseze documentele personale în mod independent.
Finante si Administratie
  • Procesarea si aprobarea facturilor furnizori: automatizați întregul ciclu de procesare a facturilor, de la primire până la plată.
  • Arhivare electronică a facturilor: asigurați stocarea sigură și conformă a facturilor electronice pentru o recuperare ușoară și urmăriri de audit.
Achiziții și management al lantului de aprovizionare
  • Gestionarea contractelor: Gestionați eficient contractele de achiziții de la creare până la reînnoire sau reziliere.
  • Gestionarea documentației achizițiilor si licitațiilor: Organizați și gestionați în mod sistematic documentele legate de licitație pentru transparență și conformitate.
Legal
  • Managementul cazurilor juridice: Gestionați documentele legate de cazuri într-o manieră structurată și sigură.
  • Gestionarea și automatizarea documentației pentru litigii: eficientizați colectarea și gestionarea documentelor de litigii cu fluxuri de lucru automatizate.
Administrare / Facilities Management
  • Digitalizare si Automatizare Registratura: Automatizați sortarea și distribuirea corespondenței primite pentru o eficiență îmbunătățită.
  • Gestionarea documentației portofoliului de proprietăți: Mențineți și gestionați în mod sistematic documentele legate de proprietatea.
RESURSE VIDEO
SERVICII CONEXE

Servicii conexe care te-ar putea interesa si ajuta in succesul de business

NOUTATI SI ARTICOLE

In pas cu tine si cu noile tehnologii vitale succesului afacerii tale

MIGRARE DE LA WINDOWS SERVER 2008 2008 R2
ContextulÎn ultima perioadă, tendința de "Cloud Repatriation" a devenit din ce în ce mai vizibilă …
citeste >
Care sunt avantajele de a migra datele in stocarea in cloud? Migrarea datelor si stocarea acestora în cloud aduce mai multa eficienta, flexibilitate si securitate pentru organizatie, fiind o solutie avantajoasa din punct de vedere economic si operational. Iata cateva motive care justifica aceste avantaje: Stocarea în cloud elimina necesitatea de a achizitiona si întretine...
afla mai multe >
migrare aplicatii_site_copy
Cloud computing nu mai este un concept nou pentru antreprenorii de pe piata romaneasca si …
citeste >
INCA AI INTREBARI?

Contacteaza-ne pentru o discutie in legatura cu ceea ce te intereseaza. Iti vom oferi toate
raspunsurile de care ai nevoie.

*Completand acest formular sunteti de acord ca datele dvs. de contact vor fi folosite de Cloud Vault in comunicari de marketing.
Pentru mai multe informatii, consultati Termeni si conditii.